GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis

Photos
MYR 130
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
 
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
GC Tea Atasi Diabetis Atau Kencing Manis
 
OR
Contact Person:
 
Location:
Parit Buntar, Perak, Malaysia
Date:
May 29 2015
Description

Penawar KENCING MANIS TERBAIK abad ini ???
“Saya minum 3 hari jer, paras gula turun dari 29.9 mol ke 7.8 mol. Alhamdulillah, GC Tea memang terbaik !!!” – En Man, Sungai Besi.
“Bacaan gula turun dari 9.7 mol ke 6.3 mol…sangat berpuas hati !!!” – Pn Ida, Sungai Buloh
WAJIB baca terus kalau nak SIHAT cara JIMAT & BIJAK
=======================
Inilah rahsia kenapa GC Tea ni ramai yg WAJIB cuba!!!
[ X ] Mengandungi daun Teh Hijau (Green Tea)
[ X ] Mengandungi Daun Gymnema Sylvester
[ X ] Mengandungi Daun Stevia (Rasa Manis Semulajadi)
[ X ] Mengandungi Pudina untuk Rasa yg menyegarkan
[ X ] Mengandungi Daun Rooibos utk merangsang Pankreas Beta
[ X ] Mengandungi Mulberry utk stabilkan Metabolisme
Memang TERBUKTI BERKESAN untuk pesakit KENCING MANIS / DIABETES…penurunan gula seawal 3 hari !!!
Opss !!! Kalau yang nak KURUS memang SANGAT di SARANKAN…membantu penurunan berat badan dengan berkesan !!!
========================
Meh sini admin nak KONGSIKAN bertapa BAHAYAnya penyakit KENCING MANIS
[ X ] Serangan JANTUNG
[ X ] Kegagalan fungsi BUAH PINGGANG
[ X ] Mata rabun & BUTA
[ X ] Semput, STROKE
[ X ] Masalah KESUBURAN
X] Penyakit HATI
[ X] Kurang DERIA rasa pada TANGAN & KAKI
[ X ] Paling TERUK….kaki anda mungkin DIPOTONG !!!
TAKUT KAN ??? JOM ubah Cara MINUM kita dengan GC TEA !!!
=======================
BAYANG….kan !!! Selepas sebulan mengamalkan secara konsisten GC TEA ini :
-Doktor sahkan bacaan gula dah turun ke NORMAL.
-TAK perlu makan UBAT lagi
- TAK perlu suntik INSULIN lagi
-TAK sakit lutut masa solat lagi
- Kawan tegur “Eh Ko Nampak Kurus lah”
- Kena beli baju baru dr XL – M
-Semakin sihat, langsing & menawan
Admin PERCAYA…INI lah IMPIAN anda yg membaca iklan ini. Betul tak ???
Apa tunggu lagi…bertindaklah SEGERA !!!.

TEMPAHAN
Call/ Sms/ Whatsapp
012-6532886
Wechat : hidyah

October 02, 2014
3r2b , 4th floor, 900sqf,Lift, gated & guarded , basic unit.Apartment900 SqfFreehold3 Rooms 2 BathsFacilities: Swimming Pool | Mini Market | Playground | Jogging Track | 24 Hour Security | Balcony/Patio | Cable TVOther Info: Bumi LotPrice: 175000 RMEasy accessible-Good Market Value-High rental return and easy to rent out-Good for investment purpose ...
  • Price MYR
  • 175,000
  • Everything Else in Lumut
 
Bukit Permata
 
 
Apartment Bukit Permata for Sale
August 08, 2014
1st Floor,Unit is basic, no reno 3 room, 2 bathroom Freehold Open to any (bumi/non bumi) 1-2km to Teluk Batil Resort Easy access to town Good for own stay/investment (home stay) Price:RM170,000 (nego) Call/SMS Zaimi +6017-5916129 for viewing Email: zaimi.zawaee@gmail.com ***Owner welcome to list***
  • Everything Else in Lumut
 
Bukit Permata
 
 
TANAH MERAH UNTUK PENAMBAKAN
April 15, 2014
Tanah merah 1'470'0000 lori/21 ekar untuk dijual. Lokasi Hulu Sepetang Perak .Harga jual RM20.00 selori (ambil sendiri termasuk korek).Jika pihak kami yang hantar RM110 selori.( kos semua atas kami)HUBUNGI SAYA (zana 019-4955293)tq..
  • Everything Else in Taiping
 
jalan taiping, hulu sepetang
 
 
March 04, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 16 cm - Lebar atas 21 cm - Lebar tapak 16 cm Stok hanya tinggal 1 unit sahaja..! Pos adalah PERCUMA..!
  • Price MYR
  • 14
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
March 04, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 6.8 cm - Diameter atas 7.3 cm - Diameter tapak 6.8 cm Stok hanya tinggal 5 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 5
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
March 04, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 14.5 cm - Ukur lilit atas 21.8 cm - Ukur lilit tapak 18 cm - Boleh dijadikan koleksi, boleh juga diisi air untuk minum Stok hanya tinggal 10 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 8
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
March 04, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 3.5 cm - Ukur Lilit 32 cm - Kegunaan menyimpan barang kecil seperti syiling, wang kertas, puzzle, cincin, getah rambut dan sebagainya - Bukan sahaja kanak-kanak malah dewasa pun ideal menggunakannya - Ringan, mudah disimpan dan senang dibawa ke ...
  • Price MYR
  • 3
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 27, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 16 cm - Lebar atas 21 cm - Lebar tapak 16 cm Stok hanya tinggal 1 unit sahaja..! Pos adalah PERCUMA..!
  • Price MYR
  • 14
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 27, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 6.8 cm - Diameter atas 7.3 cm - Diameter tapak 6.8 cm Stok hanya tinggal 5 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 5
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 27, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 14.5 cm - Ukur lilit atas 21.8 cm - Ukur lilit tapak 18 cm - Boleh dijadikan koleksi, boleh juga diisi air untuk minum Stok hanya tinggal 10 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 8
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 27, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 3.5 cm - Ukur Lilit 32 cm - Kegunaan menyimpan barang kecil seperti syiling, wang kertas, puzzle, cincin, getah rambut dan sebagainya - Bukan sahaja kanak-kanak malah dewasa pun ideal menggunakannya - Ringan, mudah disimpan dan senang dibawa ke ...
  • Price MYR
  • 3
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 26, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 16 cm - Lebar atas 21 cm - Lebar tapak 16 cm Stok hanya tinggal 1 unit sahaja..! Pos adalah PERCUMA..!
  • Price MYR
  • 14
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 26, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 6.8 cm - Diameter atas 7.3 cm - Diameter tapak 6.8 cm Stok hanya tinggal 5 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 5
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 26, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 14.5 cm - Ukur lilit atas 21.8 cm - Ukur lilit tapak 18 cm - Boleh dijadikan koleksi, boleh juga diisi air untuk minum Stok hanya tinggal 10 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 8
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 26, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 3.5 cm - Ukur Lilit 32 cm - Kegunaan menyimpan barang kecil seperti syiling, wang kertas, puzzle, cincin, getah rambut dan sebagainya - Bukan sahaja kanak-kanak malah dewasa pun ideal menggunakannya - Ringan, mudah disimpan dan senang dibawa ke ...
  • Price MYR
  • 3
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 19, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 6.8 cm - Diameter atas 7.3 cm - Diameter tapak 6.8 cm Stok hanya tinggal 5 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 5
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 19, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Plastik Ciri-Ciri : - Tinggi 3.5 cm - Ukur Lilit 32 cm - Kegunaan menyimpan barang kecil seperti syiling, wang kertas, puzzle, cincin, getah rambut dan sebagainya - Bukan sahaja kanak-kanak malah dewasa pun ideal menggunakannya - Ringan, mudah disimpan dan senang dibawa ke ...
  • Price MYR
  • 3
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
February 19, 2014
Status : Baru (Stok Lama) Kondisi : 10/10 Material : Kaca Ciri-Ciri : - Tinggi 14.5 cm - Ukur lilit atas 21.8 cm - Ukur lilit tapak 18 cm - Boleh dijadikan koleksi, boleh juga diisi air untuk minum Stok hanya tinggal 10 gelas sahaja..!
  • Price MYR
  • 8
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
January 15, 2014
Hi..saya sedia menerima tempahan untuk Kek Coklat seperti di dalam gambar pada bila-bila masa. Kek Coklat berukuran lebih kurang 8inci diameter..dan berat lebih kurang 1kg. Berminat boleh terus hubung
  • Price MYR
  • 2,500
  • Everything Else in Ipoh
 
 
 
December 23, 2013
Dijamin sedap. Sedia digoreng untuk keluarga di rumah, jamuan mesyuarat mahupun dijual di gerai. Keuntungan dijamin ada. Dijual secara borong. Hubungi saya pada bila-bila masa melalui emel karipap.pilihan@yahoo.com.my
  • Everything Else in Teluk Intan
 
 
 
Looks like you are not yet CityBase member

Signup to start buying/selling

Created in 3.9694988728 seconds